wtorek, 11 lipca 2017

Dostałam prezent !

Wzięłam udział w candy w Sosnowym gaiku, 
Miałam szczęście  i otrzymałam od Ani prezent . Drobny upominek w rozumieniu Ani,  prezentuje się tak !


Wstążeczki i stosik kwiatków, takich kupionych i zrobionych, zapewne przez Anię. Doceniam trud włożony w samodzielne zrobienie, bo uczyłam się ostatnio tego.


Kosteczki dystansowe i wyciski z masy, już myślę do których karteczek ich użyć.


 Tekturki, ale Aniu trafiłaś takich nie mam.


Skrapki, ależ tych wykrojników jest dużo, są wśród wyciętych elementów i takie, których jeszcze nie widziałam.
Ania zrobiła też karteczkę, jest kartka do wykorzystania przeze mnie, bo żadnego wpisu w niej nie ma !
Aniu, dziękuję bardzo !!!


Właściwie dostałam dwa prezenty.
W dniu Światowego Dziergania wzięłam udział  w wydarzeniu na fb. Wrzuciłam tam zdjęcie z naszego dziergania"Na tarasie". Osoby wrzucające zdjęcia brały udział w losowaniu książek robótkowych. Zostałam wylosowana i otrzymałam książkę.



Książkę przekazałam koleżance, która razem ze mną jest na tym zdjęciu. Ona się bardzo ucieszyła , a ja zawsze (chyba) będę mogła z niej skorzystać. 

19 komentarzy:

  1. wow super prezenty otrzymalas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dodatkowa nagroda, nie wyobrażam sobie co dostała"główna" "wylosowana ;-)

      Usuń
  2. Piękny prezent, kartka mnie oczarowała! To jesteś teraz Basiu "zakwiatkowana" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie ręcznie robione kwiatki, podglądam je i sama próbuję podobne zrobić.

      Usuń
  3. I takie rzeczy cieszą podwójnie, nie tak liczy się ich materialna wartość, jak to, że ktoś zupełnie " obcy ", potrafi bezinteresownie obdarować inną osobę. Dla Was obu gorące uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Bożenką. Fajne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu - cudowne prezenty otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że sprawiłam Ci radość;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe prezenty. Zazdroszczę, że hej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty -nagrody:) Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne nagrody! Dobro zawsze powraca, pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Wspaniałe nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam. I tez ciężko mi szło. Ale od połowy to już nie mogłam się oderwać. Choć do samego końca mnie drażniło to jej picie..

    ดูหนังฝรั่ง

    OdpowiedzUsuń